SPANJE

Urejeno spanje igra ključno vlogo pri dobrem fizičnem in duševnem zdravju ter dobrem počutju skozi
vse življenje. Kako se vi ali vaši otroci počutijo, ko so budni, je delno odvisno od tega, kaj se dogaja
med spanjem. Med spanjem vaše telo podpira zdravo delovanje možganov in ohranja vaše telesno
zdravje.
Pri otrocih in najstnikih spanje pomaga tudi pri rasti in razvoju. Nezadostne količine spanja sčasoma
lahko povečajo tveganje za dolgotrajne zdravstvene težave. Prav tako lahko vpliva na to, kako dobro
razmišljate, delate, se učite, odzivate in razumete z drugimi.
Potrebe po spanju se v posameznih življenjskih obdobjih razlikujejo, vendar je priporočeno
naslednje:

  • novorojenčki potrebujejo 12–18 ur spanja,
  • otroci potrebujejo 10–11 ur spanja,
  • mladostniki potrebujejo med 8–9 ur spanja,
  • odrasli potrebujejo 8 ur spanja, vendar najmanj 7 ur spanja.

 

Priporočamo ogled publikacij s področja spanja, ki jih je pripravil Nacionalni inštitut za javno zdravje
(NIJZ).

PRIPOROČILA ZA DOBRO SPANJE

PRIPOROČILA ZA ZDRAVO SPANJE OTROK

 

PRIPOROČILA ZA ZDRAVO SPANJE ODRASLIH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Skupno 75 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost