LETNI PROGRAM DELA
šolsko leto 2024/2025
MESEC: |
TEMA: |
DEJAVNOSTI: |
SEPTEMBER 2024 |
Uvodno srečanje
|
Učenci se seznanijo z nalogami in poslanstvom šolske skupnosti in pomenom prenašanja informacij med njimi in njihovimi oddelki. Učenci spoznajo, da imajo moč podajati ideje, predloge in grajati dogodke oz. zadeve, ki se odvijajo v šolskem prostoru. Učencem je predstavljena glavna tema pogovor šolske skupnosti, to je SKRB ZA DOBRO POČUTJE Učencem je predstavljen program in način dela. Učenci podajo želje glede enodnevnega jedilnika in se uskladijo. |
OKTOBER 2024 |
Priprava presenečenja |
Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice. Učenci pripravijo risbice, pisma za učitelje v okviru svetovnega dne učiteljev, 5. 10. 2024. Učenci razmišljajo, kako se počutijo ob pripravi presenečenja in kako so se že počutili, ko so bili sami deležni presenečenja. |
NOVEMBER 2024 |
Prepoznavanje lastnih občutenj in ravnanj za dobro počutje |
Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice. Učenci prepoznavajo lastne občutke v dotičnem trenutku, dotičnem dnevu. Prepoznavajo lastna ravnanja, ki vodijo k dobremu počutju. Razmišljajo o tem, kako bi lahko preizkusili tudi ravnanja, ki se jih poslužujejo drugi. |
DECEMBER 2024 |
Vpliv prijateljev na počutje |
Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice. Učenci prepoznavajo situacije, ko so prijatelji pozitivno ali negativno vplivali na njihovo počutje. Razmišljajo, kako ustaviti ravnanja prijateljev, ki vzbujajo slabo počutje. |
JANUAR 2025 |
Vpliv sproščanja na počutje |
Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice. Učenci poročajo o lastnih načinih sproščanja in preizkusijo metodi sproščanja: vizualizacijo, mišično progresivno relaksacijo. |
FEBRUAR 2025 |
Soočanje z neprijetnimi občutki in mislimi |
Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice. Učenci poročajo, kako se soočajo z občutki, kadar se ne počutijo dobro. Učenci spoznajo dve strategiji izboljšanja lastnega počutja. |
MAREC 2025 |
Spoznavanje novih strategij za dobro počutje |
Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice. Učenci spoznajo dve strategiji za izboljšanje počutja. Poročajo o tem, če lahko nove strategije uporabijo samostojno. |
APRIL 2025 |
Vpliv gibanja na počutje |
Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice. Učenci razmišljajo o lastnem počutju med gibanjem. Učenci se vključijo v fit hodnik in po koncu gibanja poročajo o lastnem počutju. |
MAJ 2025 |
Vpliv družine na počutje |
Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice. Učenci razmišljajo o ravnanjih drugih družinskih članov in prepoznavajo, katera ravnanja pozitivno in katera ravnanja negativno vplivajo na njihovo počutje. Iščejo vzroke ravnanj in razmišljajo o možnostih vpliva na družinske člane. |
JUNIJ 2025 |
Zaključno srečanje |
Učenci ob pregledu koledarja z dogodki pograjajo/pohvalijo izvedene dogodke. Učenci podajo morebitne predloge. Učenci poročajo, če so komu kršene pravice. Analiza, evalvacija, pregled dela, predlogi za nadaljnje delo.
|